دختر اذری

توضیحی ندارم

دختر اذری

توضیحی ندارم

خوشامد گویی

سلام , اوووووم میخوام خودمو واسه دوستانی که تازه با وبلاگ تووووپ تامیلا آشنا شدن معرفی کنم : بفرمایید تورو خدا بلند نشین , خوبین شما ؟ الحمدا... شکر خب من تامیلا 19 سالمه بچه استان اذربایجان شرقی شهر تبریزم . شمام اگه از وبلاگ من خوشتون اومده و میخواین به لیست علاقه مندیاتون اضافش کنین زود این کارو بکنیدو اسمتون رو واسم تو قسمت نظرات یا پیام ها بذارید تا به مدت یک هفته و با آدرس ایمیل و سایتتون اینجا درج بشه .
برای دسترسی به بخش های مختلف وبلاگ (دختر اذری) از قسمت موضوعات یا طبقه بندی موضوعات استفاده کنید.
لطفا اگه مطلبی به نظرتون جالب و خوندنی اومد واسم تو قسمت بهترین های وبلاگ بفرستین تا در لیست قرار بگیره.
اینم که دیگه گفتن نداره حتما تو نظر سنجی های مختف وبلاگ شرکت کنید.
با تشکر تامی

نظرات 2 + ارسال نظر
Saeed یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://bigbrother.blogfa.com

سلام مجدد تامیلا خانوم...
چند تا سوال... من شنیدم تو تبریز هرکسی که تبریزی نباشه رو داهاتی حساب میکنن. درسته؟
2. تو تبریز هنوز هم بحث استقلال و جدایی از ایران هست؟
3. تو تبریز طرفدار های میر حسین(V) چقدر اند؟ تظاهرات میکنن؟
4. دانشجو اید؟ چه رشته ای؟

عسل پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام تامیلا جوووووووووون چطوری عزیزم من تازه وبلاگتو دیدم واااااااااااااافعا عالیییییییی بود هم عکساش هم نوشته هات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد